MIT FOKUS

yoga_2
yoga_3
yoga_4
yoga_1

YOGA & MINDFULNESS

 

Kathrine har mange års erfaring og uddannelser bag sig i Yoga og mindfullness.
Yoga ForLife tilbyder undervisning i Hatha-, Yin-, Vinyasa- og Asthanga- Yoga, samt mindfullness.
Vi har også mor/barn hold og børnehold hver uge.
 

I Asthanga yoga er det en lidt hårdere og øvet form for yoga, hvor der er et flow af dynamiske yogastillinger og power øvelser, samt lange udstræk til sidst. Hatha yoga er den mest basisform for yoga, der gennemgåes i et roligere tempo, hvor åndedrættet er vigtigt og der altid er solhilsner ”Suriya Namaskaras” og lange udstræk til sidst. Yin yoga er mere afslappende og hvor øvelserne bliver gennemgået i et roligt tempo og stillingerne holdes op til 5 min, så der arbejdes meget med bindevævet og statiske stræk. Der er ingen powerenergiske ”yang” yoga øvelser. Fælles for alle yogaformerne er afspændingen til sidst hvor man ligger i Shavasana og mediterer og bliver guidet til at give slip og få ro i hele kroppen og sindet. Læs mere om holdbeskrivelser her.


"Jeg elsker yoga fordi hver gang jeg har været til en yoga time, eller selv praktiseret yoga, er det som om jeg ser alting i et nyt og klart perspektiv, jeg bliver frisk, mere nærværende, gladere og får fornyet styrke, livsglæde og overskud til alle de udfordringer i min dagligdag. Samt det holder min krop/sind smidigt, sundt og raskt." Citat fra en af mine elever.

Jeg mener at Yoga er en rigtig god metode til at opbygge styrke, smidighed og balance, velvære og mindske stress.


Det er kombinationen af styrketræning, yoga og meditation som er den perfekte opskrift på et sundt og lykkeligt liv. Da der skal være balance i livet og det skal komme indefra én selv. 

”Body- Mind- & Soul”.

Læs mere om Kathrines yoga og uddannelse til yogalærer her

 

CALISTHENICS

Jeg begyndte at blive interesseret for "Calisthenics" Streetworkout, i 2015, da jeg er meget fascineret af kropsvægtsøvelser og det altid har interesseret mig at bruge kroppen funktionelt og som den er skabt til at blive brugt. Det at man kan bruge naturen og gaden, som et træningssted og ikke nødvendigvis behøver at gå i et fitnesscenter, synes jeg er meget motiverende. Udover at jeg styrketræner med vægte og dyrker kardio. ved siden af, så synes jeg at Calisthenics er en sjov måde at bruge kroppen på, med alsidige gymnastiske øvelser, hvor kombinationen består af sammenspillet mellem statiske, dynamiske og eksplosive elementer. 

Jeg elsker at udfordre mig selv og lære nye ting og erstatter gerne frygten med nysgerrighed.
Jeg stillede derfor også op til DM 2016, hvor jeg fik en 3. plads og DM 2017, hvor jeg fik samlet antal point som 2. pladsen.
Det ene år gravid og det andet år hvor min datter var 6 mdr. gammel. se billeder fra konkurrencen her
 




BELLIGGENHED

 Lige ved Øresund metro st. kun få min. gang fra metroen. 
Der er en meget stille og rolig atmosfære i vores sted og der er plads til alle. Alle bliver mødt og set og passer på hinanden, familier og børn er velkommen. Der er en dejlig energi.




































Vores instruktører er meget passionerede og har meget på hjerte. De giver sig tid til at se dig og guide dig igennem timen, så du føler du er i de bedste hænder. Der er passende niveauer til alle.
 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

1/8
 

KONTAKT

Yoga ForLife Studio
Prøvestensbroen 3A stuen,
2300 Kbh S Amager.

v. Kathrine Nørgaard

Tlf.: +45 20 22 26 29

Email: infokathrinenoergaard@gmail.com

ELLER SKRIV TIL OS HERUNDER

by

- Personlig træner, Yoga- & Pole instruktør, ernærings- og livsstilscoach.

Følg os her

Herunder kan du tilmelde dig workshops eller stille spørgsmål til træning eller yoga

  • Facebook - White Circle
  • Instagram

​© 2018 copyright YogaForLife studio

yoga_1